Velká kniha o Vánocích Velká kniha o Vánocích

Dárek Mladé fronty k Vánocům.
Abychom čtenáře Militarie nechali před Vánoci poněkud odpočinout od válečných knih, přinášíme upoutávku na veskrze mírumilovnou knihu o Vánocích. :-) Přehledně sestavená kniha svým čtenářům představí české vánoční zvyky a tradice od svatého Martina až po silvestr. Autorka zde poskytuje jednoduchý manuál, jak efektivně naplánovat předvánoční přípravy během adventu tak, aby byly Vánoce opravdu tradičními rodinnými svátky. V jednotlivých kapitolách se mimo jiné dočtete, jak se slaví a slavívalo a jaké jsou české obyčeje. Najdete zde i desítky autorčiných prověřených rodinných receptů na nejlepší vánoční cukroví. Velká část publikace je věnována domácímu dekoru a nápadům na ozdobení vánočního stromku. Kniha se může stát užitečným rádcem v předvánočním období a vítaným společníkem v období samotných Vánoc. Vánoce jsou u nás nejkrásnějším svátkem v roce a slavíme je tradičně i netradičně. Více o autorce: Lucie Kochová pracuje v nakladatelství Mladá fronta jako šéfredaktorka lifestylového časopisu MyLife. V minulosti se věnovala pedagogice volného času, lektorovala výtvarné kurzy pro děti i dospělé s ohledem na české tradice. Intenzivně se zabývá ekologií, kulturně-společenskými jevy, folkloristikou a zvláště problematikou českých tradic, které se snaží poutavou formou představit současnému čtenáři. Získané poznatky uplatnila v dlouhodobě připravované a právě vydané knize.

Vydalo nakladatelství Mladá fronta

Autor: Lucie Kochová

Cena: 399 Kč